Reviews
Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.bestelling, prijs, levering en product waren dik in orde. 52 m2 longstones en een aantal opsluitbanden van 8 cm. Vanwege de bereikbaarheid was de beste oplossing om de bestelling met een bakwagen te laten brengen ipv met een oplegger. Dit was geen probleem. ik werd even gebeld toe de chauffeur arriveerde, zodat alles op de gewenste plek gelost kon worden.
Ik heb een overkapping besteld, verkeerde palen geleverd, ik heb het gebeld en dat moesten ze goed maken, tot nu toe niks gehoord , als ik bellen geen exacte antwoord, we zullen je terugbellen, hele dag gewacht, niks gehoord van, Beetje respect tegen klanten aub
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Zoals telefonisch uitgebreid besproken had u geen haast met de nalevering. Tevens hebben we afgesproken dat wij u zullen contacteren zodra wij een levering uw kant op hebben, oftewel, wij zullen u contacteren zodra we meer weten. U hoort vanzelf van ons.
Met vriendelijke groet,
Team Hout
Zeer kundige, vriendelijke en vrolijke medewerkers welke een mooi resultaat hebben opgeleverd. Zeer tevreden klant. Het had zeker 5 sterren geweest als ook het voortraject en de planning vlekkeloos zou zijn verlopen. Wat mij betreft zeker aan te raden.
De heren werkte heel professioneel. Prachtig werk afgeleverd.
Prima service. Kundig en vriendelijk personeel
Bestelling geplaatst, voor ik kon betalen belde het bedrijf al op wanneer we het wilde hebben. Daags erna in alle vroegte werd de big bag voor de deur gezet. Wat een super snelle en nette levering en daarbij komt ook nog eens de laagste bezorgkosten. Top bedrijf.
Online materialen bestemd, die keurig zoals afspraak besteld. Netjes voorafgaand een email ontvangen, en de chauffeur die zeer service gericht eea op de afgesproken plek neerzette. Complimenten en dus voor herhaling vatbaar. Jammer alleen dat JONK geen betonnen L-(hoek)elementen levert, die ik anders ook via hun had willen bestellen.
Online besteld en werden netjes gebeld voor een bezorgafspraak, super vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Bij levering werd netjes overlegd over de plaats van neer zetten ook deze man was erg vriendelijk. Bij uitpakken bleken er 6 stapelblokken stuk, contact gehad met jonk via mail. Deze zijn netjes na geleverd, al met al heel netjes gedaan allemaal ik heb nergens iets op te merken top bedrijf !! echt een aanrader.
Na een verkeerde levering kontakt opgenomen met Jonk en uitgelegd wat verkeerd was heeft Jonk een keurige oplossing geboden. Dank voor de aandacht.
Na een mail en geen antwoord te hebben gehad heb ik een slechte riveuw geplaatst dat 3x de verkeerde artikelen zijn geleverd. Toen kreeg ik snel reactie en vroeg men de volgende dag te bellen en zouden ze het oplossen. Dus gedaan maar degene die erover gaat is op maandag altijd vrij dus vroeg ik hij mij dan Dinsdag even wilde bellen. Hij zou het papier op zijn beurt leggen met mijn gegevens. Alleen is het nu woensdag en heeft hij nog steeds niet gebeld, wat een waardeloos bedrijf.
Ik lees uw reactie op mijn review en kan er niet op reageren dus dan maar zo. Het gaat me niet eens om mijn voorgestelde halvering vd bezorgkosten als tegemoetkoming maar vooral de manier waarop ik te woord ben gestaan. Uw medewerker René van vestiging Schagen zei ook nog tegen me, prima mevrouw als u het er niet mee eens bent dan roep ik mijn chauffeur wel terug. Maar ik begrijp dat Jonk blijkbaar werk genoeg heeft en een paar klanten minder uw medewerker René in ieder geval niets kan schelen. Mijn buren waren van plan ook bij Jonk te bestellen maar na dit verhaal gaan ze naar een ander bedrijf. Fijn hoor dat er een presentje ligt maar ik woon in Alkmaar en rijd echt niet naar Edam. Succes met de business!
Hartelijk dank voor uw 2e beoordeling.
Nogmaals, wij hebben netjes excuses gemaakt voor het voorval.
De chauffeur is iets later als de genoemde indicatie en u stelt dat daar een creditbedrag tegenover moet staan. Wij vinden dat wat ver gaan. Inmiddels drie negatieve beoordelingen verder bieden wij nogmaals onze excuses aan dat de chauffeur iets later was dan de genoemde indicatie in de mail.
Met vriendelijke groet,
Sierbestrating Jonk
René snapt het echt niet. Die moet nodig op een cursus hoe je met klanten omgaat. Heeft duidelijkheid nooit gehoord dat de klant koning is. Wat een klantonvriendelijke benadering en niet coulant terwijl hij zelf toegeeft dat er een fout is gemaakt. Ik heb 4,5 uur gewacht op een bestelling terwijl in de mail staat dat er binnen 3 u bezorgd wordt na de mail. Ik heb twee keer gebeld waar het blijft en de laatste keer wordt gezegd ‘Sorry we hebben een fout gemaakt de mail had niet verstuurd mogen worden want er was nog niet geladen’. Ook niet even de moeite nemen om mij te bellen of te mailen? En dan vraag ik of er dan als tegemoetkoming iets van de bezorgkosten af kan bv de helft en krijg ik te horen nee mevrouw daar beginnen we niet aan? Het is toch jullie fout? Ik ben hierdoor in de knel gekomen met afspraken. Domme actie van Jonk want voor 20 euro tegemoetkoming had hij een tevreden klant gehad en geen negatieve review. Bovendien loopt hij hierdoor omzet mis want ik zal niemand Jonk meer aanraden. Woon in nieuwbouwwijk dus tel uit je winst.... succes Jonk!
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zeer ernstig wat er gebeurd is, wij zitten er echt mee en lichten u graag toe.
Wij werken met een mailsysteem. Op de dag van levering sturen wij een mail als de bestelling geladen is. Afhankelijk van hoe de vracht is geladen en het aantal bezorgadressen zal de chauffeur binnen 3 uur op de afgesproken afleverlocatie arriveren. Let op! De genoemde bezorgtijd is een indicatie. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Wat er is gebeurd is dat uw bestelling op een andere vrachtwagen is geladen. Deze is helaas wat later gearriveerd dan gepland. Hier hebben we dan ook onze excuses voor aangeboden.
Een tegemoetkoming in de vorm van een creditnota vinden wij wat ver gaan. Wij hebben ter tegemoetkoming een superleuk presentje voor u klaar liggen in edam, deze kunt u dan lekker in de nieuwbouwwijk nuttigen :D
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Sierbestrating Jonk