Vragen? Neem CONTACT met ons op.
menu
  • Je winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen

Reviews

Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.
Anti-spam
Typ bovenstaande code over.


Jolanda Rietel
4.0

Dit is de goede recensie die hieronder klopt niet wist niet dat het om sterren ging. Twee grote big bags aarde besteld keurig de volgende dag gebeld voor een bezorg afspraak. Op de dag van bezorging vanaf 8 uur zitten wachten. Kwart over 8 bevestiging via een mail dat de aarde was opgeladen. Zou binnen 3 uur bezorgd worden en als dat niet zou lukken zou de chauffeur bellen. ‘s Middags uiteindelijk maar gebeld of de aarde nog bezorgd zou worden. Volgens degene aan de telefoon zou het nog komen. Al wie wij zagen niemand. Uiteindelijk bleek na een toevallige ontdekking dat de aarde neergezet was halverwege de straat. Dit alles zonder dat wij er van op de hoogte gesteld waren. Wat uitzonderlijk vreemd is.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben u een mail verzonden met een bevestiging dat de aarde was opgeladen. Een half uurtje later stond de chauffeur aan uw adres. Daar aangekomen heeft de chauffeur (aan)gebeld maar kreeg geen gehoor. Hij heeft de materialen vervolgens gelost op een geschikte losplaats. Omdat wij de pakbonnen van de chauffeurs pas aan het einde van de dag terugkrijgen heeft de binnendienst u telefonisch aangegeven dat de bestelling naar alle waarschijnlijkheid nog moest komen terwijl dit reeds geleverd was.

Onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Het team van Sierbestrating Jonk
Jolanda Rietel
8.0

Twee grote big bags aarde besteld keurig de volgende dag gebeld voor een bezorg afspraak. Op de dag van bezorging vanaf 8 uur zitten wachten. Kwart over 8 bevestiging via een mail dat de aarde was opgeladen. Zou binnen 3 uur bezorgd worden en als dat niet zou lukken zou de chauffeur bellen. ‘s Middags uiteindelijk maar gebeld of de aarde nog bezorgd zou worden. Volgens degene aan de telefoon zou het nog komen. Al wie wij zagen niemand. Uiteindelijk bleek na een toevallige ontdekking dat de aarde neergezet was halverwege de straat. Dit alles zonder dat wij er van op de hoogte gesteld waren. Wat uitzonderlijk vreemd is.

Hb visser
10

Super fijn en snel geleverd. Zou zeker nog eens bij jullie bestellen. Bedankt!

Marieke
2.0

De eerste week van Augustus tegels besteld voor in de achtertuin; Cleverton Silvergrey 60x60x4.7. De tegels werden een week later al geleverd, wat helemaal top was. De stratenmaker is die dag meteen aan de slag gegaan, en \'s avonds had ik een nieuwe tuin! Blij mee! Totdat ik eigenlijk al snel zag dat de tegel lichter was dan de uitgekozen tegel, en zag dat dat er een andere naam sticker bij het vuilnis zat.. Hierover gemaild met Jonk Schagen, hun reactie; Tegels worden soms onder een andere naam verkocht... Oke, vreemd.. Maar ja, ik was toch blij met de tuin dus hierbij gelaten. Totdat ik erachter kwam dat de tegels ook 7mm dunner waren dan de bestelde tegels. Kleuren kunnen afwijken, dat snap ik, maar diktes?? Vervolgens weer een mail gestuurd waarop ik 2 dagen later maar eens ben gaan bellen. Antwoord van Jonk; De tegel was niet op voorraad en ze hadden deze tegel geleverd gekregen, en ze kunnen er niks meer aan doen want ik had het geaccepteerd. Volgens de gene aan de telefoon hoefde ik niet thuis te zijn want ze wisten waar er gelost moest worden, geen probleem volgens hem! Dus als ik had geweten dat ik andere tegels zou krijgen dan besteld had ik dit natuurlijk anders aangepakt! Mijn vraag; Wat gaan we hieraan doen? Niks!! volgens Jonk. Tegels liggen er al in en een tegemoetkoming zat er ook niet in want het is al een actietegel. Is dat mijn probleem? Jullie leveren iets wat ik niet besteld heb. Een telefoontje om dit van te voren te melden en te kijken of ik hiermee akkoord zou gaan zat er ook niet in. \'Kortom\' Snelle levering, maar waardeloze service!! Een bedrijf wat hierin nog veel kan leren. En nog een tip voor de gene aan de telefoon, als je een klant aan de telefoon hebt en wilt overleggen met een collega, houdt je hand voor de hoorn of zet de klant in de wacht, want het komt niet echt netjes over als je hoort; Ze is niet blij, en gaat een slechte rescencie achter laten en bla bla bla, wilt korting en bla bla.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Marieke. Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij hebben inmiddels een zeer prettig telefoongesprek gehad, een en ander aan elkaar uitgelegd, excuses aangeboden voor de communicatie en u heeft aangegeven het op prijs te stellen dat we de moeite hebben genomen om u uitgebreid te woord te staan. Het gesprek is afgesloten met u als tevreden klant die blij is met de tuin.
Ed Gerrese
10

We zijn zeer tevreden met onze veranda. Deze voldoet geheel aan onze wensen. Daarnaast waren we erg blij met de aannemer (Ron) die de klus geklaard heeft.

H Baerts
5.0

Zitten veel kromme palen tussen moet nu echt zoeken hoe en waar te gebruiken, vorige zending waren alle palen recht.

Eric Groot
10

Uitstekende levering, niets op aan te merken

Lisa
2.0

Tegels besteld, zouden gratis geleverd worden. Duurde een week dus besloten ze zelf op te halen. 30 min. voor vertrek ter bevestiging nog gebeld. Een en ander was akkoord maar eenmaal bij bedrijf bleek vrachtwagen verkeerd beladen en mijn tegels er niet. De vrachtwagen kwam terug maar wilde niet langs ons rijden om tegels te bezorgen. Na meerdere pogingen te hebben gedaan om te zoeken naar een gezamenlijke oplossing. Blijkt de nonchalante houding van de eigenaar de uitkomst. Zo flexibel als een betonnen muur. Totaal geen empathie en we werden snoeier hard de bek gesnoerd. Totaal onvriendelijk. Willen geen hand in eigen boezem steken en/of een compromis sluiten dan wel oplossing zoeken. Ik kom er nooit meer.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Lisa,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We moeten hiervoor onze excuses aanbieden, bij deze. De bestelde tegels konden wij inderdaad een week na het plaatsen van de bestelling uitleveren, wat op zich naar onzes inziens een prima levertermijn is in deze voor ons zeer hectische tijd. Er werd afgesproken om dat de tegels af te halen. Wij hebben uw tegels gereserveerd op het terrein. Echter heeft een collega van ons op het terrein een vergissing gemaakt. Hij had namelijk de door u gereserveerde tegels verward met een andere partij (andere kleur van dezelfde type tegels) voor intern transport naar ons filiaal in Zwanenburg. Wij hebben gekeken naar wat we konden doen, de enige mogelijkheid binnen ons bereik op korte termijn, was om de tegels weer bij ons in Schagen te krijgen, dezelfde dag nog. Onze medewerker was bij het bieden van deze oplossing totaal niet nonchalant en had zeker wel empathie voor de situatie. Hij heeft er alles aan gedaan om de situatie op korte termijn (dezelfde dag) op te lossen. U heeft vervolgens de bestelling geannuleerd.

Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie en we hopen u evengoed nog als toekomstig klant te mogen begroeten.

Mvg,

Het team van Sierbestrating Jonk
M.C.Sontohartono
10

Jullie service is top. Wordt gelijk gereageerd als er een vraag is van je bezorging. Bijvoorbeeld als er bij je bestelling een tegel of plank stuk is wordt er actie onder nomen. Ga zo door en raad ook anderen om bij jullie bestelligen te doen.

Ronald Buys
10

Dit bedrijf is echt top, belt zodra je een bestelling hebt geplaatst ter controle of jij het hebt besteld en of het klopt. Daarnaast is men eerlijk en oprecht als er iets niet leverbaar is. Ze zijn snel, kwalitatief is het in orde en gewoon een top bedrijf!

Marga Plaat
10

Het zand wat ik besteld had ( big bag), werd keurig voor de deur gereden en gestort boven m,n tuin. Dat scheelde ons een hoop schepwerk! Super vriendelijk chauffeur, bedankt. Jonk heeft nog steeds de goede service als altijd !!!

Debbie Zonneveld
10

Geweldig geholpen en tuin ziet ver weer prachtig uit