Reviews
Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.Na een mail en geen antwoord te hebben gehad heb ik een slechte riveuw geplaatst dat 3x de verkeerde artikelen zijn geleverd. Toen kreeg ik snel reactie en vroeg men de volgende dag te bellen en zouden ze het oplossen. Dus gedaan maar degene die erover gaat is op maandag altijd vrij dus vroeg ik hij mij dan Dinsdag even wilde bellen. Hij zou het papier op zijn beurt leggen met mijn gegevens. Alleen is het nu woensdag en heeft hij nog steeds niet gebeld, wat een waardeloos bedrijf.
Ik lees uw reactie op mijn review en kan er niet op reageren dus dan maar zo. Het gaat me niet eens om mijn voorgestelde halvering vd bezorgkosten als tegemoetkoming maar vooral de manier waarop ik te woord ben gestaan. Uw medewerker René van vestiging Schagen zei ook nog tegen me, prima mevrouw als u het er niet mee eens bent dan roep ik mijn chauffeur wel terug. Maar ik begrijp dat Jonk blijkbaar werk genoeg heeft en een paar klanten minder uw medewerker René in ieder geval niets kan schelen. Mijn buren waren van plan ook bij Jonk te bestellen maar na dit verhaal gaan ze naar een ander bedrijf. Fijn hoor dat er een presentje ligt maar ik woon in Alkmaar en rijd echt niet naar Edam. Succes met de business!
Hartelijk dank voor uw 2e beoordeling.
Nogmaals, wij hebben netjes excuses gemaakt voor het voorval.
De chauffeur is iets later als de genoemde indicatie en u stelt dat daar een creditbedrag tegenover moet staan. Wij vinden dat wat ver gaan. Inmiddels drie negatieve beoordelingen verder bieden wij nogmaals onze excuses aan dat de chauffeur iets later was dan de genoemde indicatie in de mail.
Met vriendelijke groet,
Sierbestrating Jonk
René snapt het echt niet. Die moet nodig op een cursus hoe je met klanten omgaat. Heeft duidelijkheid nooit gehoord dat de klant koning is. Wat een klantonvriendelijke benadering en niet coulant terwijl hij zelf toegeeft dat er een fout is gemaakt. Ik heb 4,5 uur gewacht op een bestelling terwijl in de mail staat dat er binnen 3 u bezorgd wordt na de mail. Ik heb twee keer gebeld waar het blijft en de laatste keer wordt gezegd ‘Sorry we hebben een fout gemaakt de mail had niet verstuurd mogen worden want er was nog niet geladen’. Ook niet even de moeite nemen om mij te bellen of te mailen? En dan vraag ik of er dan als tegemoetkoming iets van de bezorgkosten af kan bv de helft en krijg ik te horen nee mevrouw daar beginnen we niet aan? Het is toch jullie fout? Ik ben hierdoor in de knel gekomen met afspraken. Domme actie van Jonk want voor 20 euro tegemoetkoming had hij een tevreden klant gehad en geen negatieve review. Bovendien loopt hij hierdoor omzet mis want ik zal niemand Jonk meer aanraden. Woon in nieuwbouwwijk dus tel uit je winst.... succes Jonk!
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zeer ernstig wat er gebeurd is, wij zitten er echt mee en lichten u graag toe.
Wij werken met een mailsysteem. Op de dag van levering sturen wij een mail als de bestelling geladen is. Afhankelijk van hoe de vracht is geladen en het aantal bezorgadressen zal de chauffeur binnen 3 uur op de afgesproken afleverlocatie arriveren. Let op! De genoemde bezorgtijd is een indicatie. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Wat er is gebeurd is dat uw bestelling op een andere vrachtwagen is geladen. Deze is helaas wat later gearriveerd dan gepland. Hier hebben we dan ook onze excuses voor aangeboden.
Een tegemoetkoming in de vorm van een creditnota vinden wij wat ver gaan. Wij hebben ter tegemoetkoming een superleuk presentje voor u klaar liggen in edam, deze kunt u dan lekker in de nieuwbouwwijk nuttigen :D
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Sierbestrating Jonk
Helaas was het heel erg druk bij Jonk (ivm Corona en veel mensen die hun vakantie geld hebben geïnvesteerd in hun tuin omdat niemand op vakantie kon gaan afgelopen zomer) waardoor het wat langer duurde om mijn nieuwe schuttingen te plaatsen. Maar Jonk en zijn personeel zijn zeer vakbekwaam klantvriendelijk en afspraak is afspraak. De jongens hebben top werk verricht en ik ben heel tevreden met mijn nieuwe schuttingen. Het heeft mijn woning een nieuw, mooi en strak design gegeven. Voor de mensen die hun tuin willen laten maken is Sierbestrating Jonk zeker een aanrader en je zal er zeker geen spijt van krijgen!!!

Uitstekende service. Er zaten 3 kapotte tegels in een restpartij. Tegels worden niet meer geproduceerd, maar ik mag de 3 tegels uit de showroom komen halen. Top service. Dank
Tegels zijn prima gelegd. Vakwerk van Mike en Melvin ! Communicatie over datum van leggen, twee maanden na de acceptatie van offerte, moest wel van ons uitgaan. Heldere communicatie van werkvoorbereider over wachttijd etc. zou o.i. beter kunnen.
I got fences for my garden from your company and you also installed them. There was some mistakes on the bill and also there was a damage and I sent emails about them but did not get a respond for days. I called a couple of times but It was very difficult to reach someone to fix it. In the end one of your colleagues took the initiative, checked it and solved it. I believe you need to improve your respond times with email and every colleague should be able to help instead of forwarding me to different people all the time.
Wederom vakmanschap van Erwin en Johan! Wij gaan met een prachtige bestraatte achtertuin de feestdagen in. Heel fijn en ik kan iedereen Jonk aanbevelen
Top service. En aardige mensen.
Heel netjes en heel mooi gedaan .
De spullen waren prima op tijd geleverd en de mannen van Huisman hebben prima werk afgeleverd. 1 puntje van aandacht is dat ik wel had verwacht dat bij aanvang van het werk iemand van Jonk aanwezig zou zijn als hoofdaannemer om de jongens van Huisman in te lichten over de klus. Verder was het dik in orde!
Ze hebben goed gewerkt het ziet er mooi uit .