Vragen? Neem CONTACT met ons op.
menu
  • Je winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen

Reviews

Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.
Anti-spam
Typ bovenstaande code over.


Erwin
2.0

Beste harde werkers van Jonk, Ik heb respect voor de mensen die dit werk doen in weer en wind en met mooi weer, maar is het nou echt noodzakelijk om op 1e Pinksterdag in de ochtend om acht uur te beginnen met werkzaamheden in een achtertuin aan de Jan Palachstraat in Haarlem? Eerst met veel kabaal met de bestelauto het plein op, spullen lossen en dan vervolgens met een motorslijper de tegels doorslijpen met veel kabaal. Ik snap niet dat jullie (medewerkers) dit doen op zondag en ook nog 1e pinksterdag. Graag zie ik uw reactie tegemoet wat u hier nou van vindt en of dit de normale werkwijze is???

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Erwin,

Dat is inderdaad niet de normale werkwijze. De medewerker is hier inmiddels op aangesproken. Hartelijk dank voor de melding en excuses voor het ongemak.
Manon
5.0

Met plattegrond en alle afmetingen van de nieuwe tuin in de winkel geweest. Op advies van medewerker meer m2 stenen besteld dan we zelf hadden berekend. Nu dus een aantal m2 tegels over twv 80 euro maar men weigert het terug te nemen. Slechte klantenservice.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Manon, hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. We hebben u in de winkel geadviseerd en een we hebben een berekening voor u gemaakt. De berekening die is gemaakt op basis van de tekening klopt, naar ons inziens, exact. Het totale oppervlakte is 44,43 m2 op de tekening. Met snijverlies aan de kant van de schuur komen wij precies op de geleverde 46 m2 tegels uit. Dat u dus 4 m2 tegels over heeft wijst er op dat de maten op de tekening niet kloppen.

Wij nemen geen tegels terug, simpelweg om de reden dat onze tegels worden gemaakt op basis van natuurlijke grondstoffen. Neem bijvoorbeeld zand, een grondstof die gebruikt wordt bij het maken van de tegels. Stel, tussen zending 1 en zending 2 is het zand iets donkerder, dan wordt automatisch het product donkerder. Tussen elke batch tegels kan dus een tintverschil zitten. Stel, wij zouden de teruggenomen tegels bij een nieuwe zending doen, dan ontstaat er onherroepelijk kleurverschil.


George Louis
6.0

Dear Jonk Sierbestrating , First of all , thank you for your reply. Secondly , just FYI: 1) yes you did took back the door but only after you have refused (( 3 )) times and during 2 days to take it back. 2) We tried with your customer service to replace only the wooden plack with the holes and they refused. 3) the door has 2 sides , the other side was completely good , which I think this is the one you post below photo . 4) I couldn\\'t find how to upload photos to my review , i have also 3 photos for the holes .... for other customers to judge , if you are fair enough I can send it to you by mails and you posted. 5) wood filler is not recommended for outdoor use , which means this holes will be visible very soon. 6) I have a fence which I also bought from you 180X180 cm ( not like the door which was 90 x180 cm ) and it doesn\\'t content even a scratch not holes ... Also form other supplier which I bought my new door it is also hardwood and contains no wholes ! Note : I am giving here a 3 starts review to be fair with you not to impact your customer review rate twice with my duplicate comments .

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Dear George Louis,

Thank you kindly for your second review. I will take a picture of the backside and will post it here also next week. Again, we are sorry for the inconvenience, our workers try to provide the best possible services, wich is also what happened here. We sincerely hope you are satisfied with the other products. Have a nice weekend and hope to see you next time.

George Louis
2.0

I have bought all of my garden supplies ( door , fence , tiles , piles , .... ) from them and when I have received the garden door the wood was pretty bad with lots of holes and scratches ( lot of cracks filled with a wood filler ). They didn\\'t want to take it back or replace it ... customer service wasn\\'t helpful and almost requested me to \\"get lost ! \\" . I know my rights and I asked them to show me where it is written that they are not accepting returns and I was going to sue them for such refusal ... only then they accept to return it. I would never buy anything else from them .

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Dear George Louis,

We are really suprised by your review. To maintain and guarantee our quality on our hardwood products, we produce steel frame doors by ourselves. While producing your garden door, we noticed three pinholes, little small holes, only 1,5 mm. Pinholes are small holes, caused by insects. This insect eats from the juices of the tree. These pinholes are completely harmless and do not affect the durability of the statistical properties of the wood. Our carpenter filled the 1,5mm pinholes with liquid wood, just as extra service. You have to look with a lens to notice.

We took back the door after your complains. The only thing is, and we told you clear, that we can’t supply you a new door because every wooden door can have pinholes, knots or other imperfections wich are normal for wood.

We really regret that you’re not satisfied with our services.

For anyone who wants to judge, here is the door we took back:


 
bosman
10

we hebben de voor en achtertuin door jonk laten doen. en we zijn er erg blij mee. het zijn harde werkers en hebben ook goed inzicht. jeffery en Jeroen bedankt voor het aanleggen van onze mooie tuin.

Theo Visscher
10

Vandaag 2 kuub zand aangeleverd. Tot op de meter op de ideale plek voor mij neergezet. Top!

K.Horst Callantsoog
10

Bedankt voor de prima bestrating. De mannen uit Almere hebben prima werk geleverd onder barre weersomstandigheden. Het geheel ziet er zeer strak uit en wij zijn er heel blij mee. Met vriendelijke groet, K.Horst Callantsoog

Cor van de Reep
10

De levering vond plaats terwijl wij zelf niet thuis waren. Bij thuiskomst stond alles keurig netjes op de plaats neergezet zoals afgesproken. Heren bedankt helemaal top.

Jan Quist
2.0

2 Jaar geleden via \\"Tuin en Terras\\" uit Steenbergen (NBR) een poort besteld bij Jonk Sierbestrating. De poort die wij kregen was zwaar beschadigd. Hij zou door het onvolprezen bedrijf \\"Tuin en Terras\\" (12 Vestigingen) vervangen worden, maar meneer ging failliet. Jonk Sierbestrating gaf aan een onbeschadigde poort te hebben geleverd dus zijn wij de dupe van twee bedrijven die het moto hebben: \\"Veel beloven en weinig geven doet een gek (Lees klant) in vreugde leven\\". Het is jammer dat ik geen foto\\'s kan plaatsen van de poort die de tweede wereldoorlog lijkt meegemaakt te hebben. Maar dat we hier over twee bedrijven spreken die niet te vertrouwen zijn is voor mij duidelijk

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Jan,

Vervelend om te lezen dat u een negatieve recensie plaatst over een kwestie die 2 jaar terug heeft gespeeld. Wij hebben 2 jaar terug diverse keren contact gehad met u en met Tuin en Terras Steenbergen. Onze chauffeur heeft een poort handmatig en zonder schade gelost. Wat er daarna mee gebeurd of gedaan is, is volledig buiten onze verantwoording om. Wij hebben Tuin en Terras aangeboden een nieuwe poort te leveren tegen een gereduceerd tarief, maar dat is, gezien een faillissement, er nooit van gekomen.
Corina
8.0

2 weken geleden zijn wij in Edam geweest om een offerte te laten maken om het terras opnieuw aan te leggen. Keurig geholpen door de man aan de balie. We zouden worden teruggebeld zodat er ter plaatse gekeken kon worden voor een juiste prijs. We hebben duidelijk aangegeven dat we alleen op zaterdag konden en dit zou geen probleem zijn. De persoon die ons 3 dagen later belde gaf duidelijk aan dat ze niet op zaterdag komen. Tevens ging deze heer de discussie met ons aan. Al met al geen offerte en zijn we op zoek gegaan naar een bedrijf dat ons wel graag als klant wil . Jammer dat jullie zo met klanten omgaan

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Corina,

Jammer om te horen dat het niet gelukt is om een afspraak te maken. Bij de vraag of we ook op zaterdag offertes uitbrengen heb ik aangegeven dat dit altijd in overleg is met de projectmanager, aangezien wij aan de balie niet in de agenda's kunnen kijken. De projectmanager heeft aangegeven van 6.00 uur tot 18.00 uur een afspraak in te kunnen plannen van maandag t/m vrijdag. Dat was aan uw kant niet mogelijk. Jammer voor beide partijen, we houden u graag als klant willen begroeten.
Piet van der Laan Zwolle
10

5 oktober levering waarbij enkele blokken niet de goede maat hadden. Volgende dag al een herstellevering. Geweldige service en bijzonder aardige schauffeurs die alles doen om zo goed mogelijk de materialen weg te zetten. Top.

Ben Rooze (Badhoevedorp)
10

6 sept is er een aanvang gemaakt met het bestraten van onze tuin 2 vrolijke werknemers van Jonk t.w. Jeffrey en Björn kwamen deze klus klaren. Wat ben ik blij dat deze klus is toegewezen door indeler René Latdorp. René adviseerde ook vanwege de bouwvak om toch te wachten vanwege de lange wachttijd (drukte) en toen kwamen deze 2 kanjers en hebben door weer en wind (veel regen) de tuin als een plaatje gemaakt zelfs de buren keken hiervan op. Nogmaals onze dank aan Jeffrey en Björn is groot. Mocht ik ooit de voortuin laten doen dan weet ik welke firma en stratenmakers hier op de stoep staan. Het gaat jullie goed Jeffrey en Björn. Mvg van Nancy & Ben