Vragen? Neem CONTACT met ons op.
menu
  • Je winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen

Reviews

Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.
Anti-spam
Typ bovenstaande code over.


Peter de Ruijter
10

Prima service

Bep Schaap.
9.0

Ik ben erg tevreden met de tuin, de mannen hebben erg hun best gedaan ,bedankt Jonk.gr Bep. Schaap

Marcel Vinke
5.0

Ik was een beetje teleurgesteld dat op een offerte van €5000,- (45m2 tuin oude bestrating er uit, nieuwe tegels er in) er €60,- berekend werd op een huisje (op wieltjes) wat 2 meter verreden moest worden (te groot om door de poort te gaan, dus ik kon hem niet uit de tuin halen). Maar pas gedaan kon worden als een deel opnieuw bestraat was. Ik heb daarover telefonisch contact gehad, maar er werd doodleuk gezegd \"ja, het is voor ons toch meerwerk\" . Omdat ik geen andere keus had, ben ik akkoord gegaan. Afgesproken dat ze in week 20 zouden komen, maar omdat ik nog niets gehoord had, een paar dagen daarvoor gebeld. Kreeg ik te horen dat het week 22 zou worden, er was iets niet goed gegaan met de planning. Omdat we zelf een week vrij hadden genomen moest alles weer omgegooid worden en heeft me dit extra vrije dagen gekost. Op de dag dat de 2 mannen kwamen, was er na 2 uur nog maar 1 aanwezig, omdat de andere ergens een andere klus moest afmaken. Uiteindelijk zijn ze een hele week bezig geweest met veel afwezigheden tussendoor. Ondertussen heb ik zelf het tuinhuisje verplaatst (ik ben daar exact 24 seconden mee bezig geweest...) Uiteindelijk bleek aan het einde van de week dat er een kuub zand te weinig was besteld / geleverd. Dit moesten ze dus nog regelen, wat ook als extra kosten op de factuur gezet werd. Hier tegenover stond dat ze de €60,- van mijn factuur hadden gehaald, omdat ik dus zelf het huisje verplaatst had. Al met al niet helemaal netjes zoals alles gegaan is. Mijn contactpersoon bij Jonk kwam niet sympathiek over. Het lijkt alsof er gewoon teveel werk is waardoor er gedaan kan worden wat ze willen. De mannen die de tegels hebben gelegd waren aardige jongen en hebben hun werk goed gedaan. Zij kunnen hier ook niets aan doen, want ze worden gewoon ingehuurd (ander bedrijf). De bestrating is netjes gemaakt en ik ben blij met het eindresultaat, maar ik mis een beetje de klantvriendelijkheid van Jonk zelf.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Marcel,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u niet helemaal tevreden bent over de klantvriendelijkheid binnen ons bedrijf. We willen via deze weg met klem benadrukken dat dit uiteraard niet met opzet is gebeurd. Over het wel of niet sympathiek over komen van uw contactpersoon, dat is persoonlijk en kan natuurlijk ook te maken hebben met het moment van contact, humeur etc. Onze excuses voor dit ongemak.

Inzake het verplaatsen van het huisje, wij offreren alles apart op basis van de geschatte tijd wat wij denken er voor nodig te hebben. Indien dit korter had geduurd hadden wij dat uiteraard verrekend. Zo doen we dat ook met eventueel meerwerk, zoals de extra benodigde kuub zand.

De planning is volgens onze administratie kenbaar gemaakt per mail 19-03-2022 10:22 met de bevestiging voor aanleg in week 22.

Hopelijk is alles zo een beetje duidelijk. We zijn verheugd te horen dat u blij bent met het eindresultaat en wensen u veel plezier met uw nieuwe tuin.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sierbestrating Jonk
Arjan
10

Snelle levering. Dik tevreden. Mooi en uitgebreid assortiment.

C. Rooijakkers
8.0

Als bij de bezorging de chauffeur melding had gedaan en ik niet bij toeval erachter moest komen dat alles al gelost was dan had het een 5 kunnen zijn.

Klappe
9.0

Keurige prijzen en tijdige levering.

Wendy
2.0

Erg jammer dat levering niet goed gecommuniceerd wordt, waardoor ik nu veel meer werk heb aan het verwerken van het bestelde zand. Na klacht blijft communicatie slecht.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Wendy, inderdaag zeer jammer. Allereerst excuses voor het ongemak. Wij hebben de twee big bags niet op de gewenste plaats kunnen lossen omdat daar een (rode) auto stond, zie bijgevoegde foto. Na contact hebben wij onze vrachtwagen nogmaals langs gestuurd om de big bags te verzetten, maar stond de auto daar nog steeds. Telefonisch hebben wij meerdere keren gebeld maar kregen geen gehoor. Van onwil of slechte communicatie is dus van ons kant geen sprake. 

Mvg, Het team van Sierbestrating Jonk
Wil.v.d.Schley
9.0

Geheel naar behoren opgeleverd. Niets was de heren te veel \'t.a.v enkele weizegingen. Vaklui. Dus zeer tevreden, en blij met onze nieuwe voortuin.

H.Schouten
10

Uitstekende service en goede kwaliteit producten.

nico
9.0

Keurig op tijd geleverd, vriendelijke chauffeur.

Tekla
10

Zeer goede communicatie. Tijdens afleveren was er niemand thuis maar ze hebben het echt heel netjes voor de deur neergezet. Echt rekening gehouden met wensen en aanwijzingen. Dikke pluim!!! Echt een 10 waard, kan dat alleen niet kiezen in de cijfers, gaat maar van 1-5…..

Kevin
7.0

Eerste levering keurig! Nalevering een drama, zelf er achteraan gaan wanneer het geleverd word. Puntje bij paaltje vragen een dag van te voren hoe laat de chauffeur komt. Onbekend! Vervolgens word er een chauffeur op pad gestuurd en staat de beste man hier om 06.20uur voor de deur. Stukje communicatie naar de klant en eigen personeel schijnt lastig te wezen. Ook grene houten schutting planken besteld, zit veel slechte kwaliteit tussen!