Reviews
Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.Erg jammer dat levering niet goed gecommuniceerd wordt, waardoor ik nu veel meer werk heb aan het verwerken van het bestelde zand. Na klacht blijft communicatie slecht.
Mvg, Het team van Sierbestrating Jonk
Geheel naar behoren opgeleverd. Niets was de heren te veel \'t.a.v enkele weizegingen. Vaklui. Dus zeer tevreden, en blij met onze nieuwe voortuin.
Uitstekende service en goede kwaliteit producten.
Keurig op tijd geleverd, vriendelijke chauffeur.
Zeer goede communicatie. Tijdens afleveren was er niemand thuis maar ze hebben het echt heel netjes voor de deur neergezet. Echt rekening gehouden met wensen en aanwijzingen. Dikke pluim!!! Echt een 10 waard, kan dat alleen niet kiezen in de cijfers, gaat maar van 1-5…..
Eerste levering keurig! Nalevering een drama, zelf er achteraan gaan wanneer het geleverd word. Puntje bij paaltje vragen een dag van te voren hoe laat de chauffeur komt. Onbekend! Vervolgens word er een chauffeur op pad gestuurd en staat de beste man hier om 06.20uur voor de deur. Stukje communicatie naar de klant en eigen personeel schijnt lastig te wezen. Ook grene houten schutting planken besteld, zit veel slechte kwaliteit tussen!
Top service
Snel levering echt top service
Vriendelijke mails, jammer dat het mogelijk was om stenen uit de geleverde pakketten te stelen waardoor we moesten bijbestellen, wat iets langer duurde dan gepland. Maar daar kunnen jullie weinig aan doen. Blij met mijn tuin!
Let op: bij retourneren van online bestelde standaard artikelen brengt dit bedrijf, ondanks dat dit wettelijk niet is toegestaan, 25% kosten in rekening! Als je de medewerker er op wijst dat dit niet is toegestaan wordt je zeer respectloos verteld dat dit in de voorwaarden staat. Ging bij mij gelukkig om een klein deel van een grote bestelling. Grote bestellingen doe ik voortaan wel ergens anders.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses als dit niet duidelijk is geweest. Voordat u bij ons de bestelling heeft geplaatst heeft u onze leveringsvoorwaarden akkoord bevonden. Tevens zijn deze 16-05 per mail toegezonden. Als laatste is het retourbeleid u ook kenbaar gemaakt middels de mail op 20-05.
Wij behandelen nimmer iemand respectloos. We hebben u proberen duidelijk te maken dat wij een beleid hebben betreffende het retourneren. Daar materialen voor u worden klaargezet, ingepakt, verzonden, rekenen bij retour 'slechts' 25% handelingskosten door.
U geeft aan dat dit wettelijk gezien niet is toegestaan, wij menen hierop uit te maken dat u refereert aan het herroepingsrecht. Dit is van toepassing als de hele order wordt geretourneerd. Hier is dat geenszins het geval geweest.
Hopelijk is alles duidelijk.
Met vriendelijke groet,
Het team van Sierbestrating Jonk
Ik heb al via email mijn complimenten gegeven.
Mijn ervaring tot nu toe (ik heb nog niets ontvangen) is vrij negatief: - Ik heb zelf contact moeten opnemen toen ik elf dagen na mijn bestelling nog steeds geen reactie had gekregen om een afspraak te maken voor een aflevermoment. Of om te melden wat de status was, of er vertraging was of zo. - In mijn account op de website was (en is) er geen spoor meer van de hele bestelling. Alleen het automatisch verstuurde bevestigingsmailtje (\'Zodra wij de betaling via bank hebben ontvangen zullen wij je contacteren om de datum van aflevering te bevestigen\' nadat ik via iDEAL had betaald...). Toen ik dat meldde werd me verteld dat dat klopt, want de bestelling wordt of is verwerkt. - De informatie is ook voor medewerkers blijkbaar erg moeilijk toegankelijk, de eerste kon me niet helpen omdat een andere vestiging dichterbij was, de tweede kon mijn bestelling niet opzoeken omdat de collega die nog open had staan. Het heeft me al met al een aantal keer bellen gekost. Ik hoop dat de bezorging wel goed gaat. En dat het bestelde van een betere kwaliteit is dan de service tot nu toe.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
U heeft contact gehad met ons filiaal edam, de order wordt bezorgd vanuit filiaal Almere, vandaar de verwarring met het zoeken naar de order.
De order staat ingepland voor levering 30-05-2022 zoals per mail bevestigd. Op de dag van levering sturen wij een mail als we gaan laden, zodat u weet dat we er aan komen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Sierbestrating Jonk.