Vragen? Neem CONTACT met ons op.
menu
  • Je winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen

Reviews

Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.
Anti-spam
Typ bovenstaande code over.


Ingrid Bakker
5.0

Na het plaatsen van de order op internet kreeg ik helemaal geen orderbevestiging. Ook stond mij order helemaal niet in mijn profiel. Heel vervelend. De dag van bezorging heb ik ‘s ochtends om 08:00 uur contact opgenomen met de vestiging Schagen. Daar heb ik aangegeven waar ik graag wilde dat de bezorger mijn spullen neer zou zetten. De medewerker vertelde mij dat hij dit door zou geven aan de chauffeur en dat tevens de chauffeur mij bij twijfel nog zou bellen. Bij thuiskomst staan mijn bigbags niet op de aangegeven plaats en ben ik niet gebeld door de chauffeur. Erg jammer allemaal. En niet heel klantvriendelijk.

10

I just like the helpful information you provide on your articles. I will bookmark your blog and test once more here frequently. I\'m moderately certain I will learn many new stuff right here! Best of luck for the next! gacaegbfeaaefkec

Wendy
10

Helemaal top! Fijn geholpen en handige tips gehad

Kees
10

Top niets aan toe te voegen

Leeflang
10

Top service gelijk de dag na de bestelling online de spullen gebracht!

Stefan Vedder
3.0

Vandaag 2 heidematten omgeruild en zo kennis genomen van het bizarre retourbeleid waarbij er slechts 90% vergoed wordt terwijl ik ook weer een nieuw product heb gekocht. Nog nooit in mijn leven heb ik dit mee gemaakt. De heidematten waren niet gebruikt, nog in de verpakking en kunnen gewoon weer verkocht worden. Er wordt gewoon verdiend aan het feit dat ik zelf iets kom omruilen. Bizar en dit was dan ook mijn laatste bezoek aan Jonk Sierbestrating.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Stefan,

Wij begrijpen uw frustratie. Onze excuses als onze retour voorwaarden niet duidelijk zijn overgekomen. De €7,00 zijn ingehouden handelingskosten voor het retour nemen van het product. Daar zit dus het bestellen, klaarzetten, verkopen, factureren, terugnemen, creditnota, terugleggen etc bij.
Wilting
5.0

Na een eerste bezichtiging van de te leveren artikelen, uiteindelijk via de meegekregen brochure de keuze kunnen beperken tot 2 type tegels. Vervolgens een offerte aangevraagd met de 2 type tegels. Nooit een reactie op gehad. Na \\"intern\\" overleg de keuze weten te maken op 1 soort tegel. Eerst gebeld voor het op laten maken van een offerte. Dat ging allemaal niet en werd ik doorverwezen naar een aannemer. Lijkt me niet de bedoeling. Wederom de vraag gestuurd via mail voor een offerte voor de tegels, inclusief opsluitbanden, voegmiddel en transport. Men mag toch in de huidige tijd verwachten dat er dan enige korting wordt berekend. Maar hier niet. Nouja...eerlijk is eerlijk, dan hoef je ook geen offerte te vragen, want rekenen kunnen we zelf ook. Via de mail de \\"offerte/berekening\\" akkoord gegeven, maar daarbij wel nog enkele vragen over het hoe of wat. Hier hebben we nog altijd geen antwoord op gehad. Dus: ze willen snel leveren zonder teveel gedoe, geen korting en geen antwoord op vragen, bellen voor het op laten maken van een offerte kan niet. Service kan zoveel beter.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Kimberly,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u niet tevreden bent over de service. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn en proberen de beste mogelijke service te verlenen. Toch willen we graag een toelichting geven op bovenstaande:
  • Een 1e offerte is verzonden naar uw mail, met Budget tegels en Gardaline tegels.
  • Bij uw aanvraag voor de aanleg van de tuin hebben wij aangegeven dat er altijd iemand vrijblijvend thuis komt kijken voor het maken van een offerte, daar het legloon lastig te bepalen is op afstand en van een aantal factoren afhankelijk is.
  • Wij hebben een offerte gemaakt op basis van een actietegel, de Gardaline Bardolino. Deze tegel verkopen wij met een korting van 25% en deze is prijs is dan ook netjes geoffreerd en naderhand gefactureerd.
Wij zijn hartstikke blij dat we toch tegels hebben mogen leveren en wensen u veel plezier met de tuin :)
Peter
10

kan helaas maar 5 sterren geven wat een super service van Jonk Almere super advies en uitgerekend door Edwin top !!!!

david
10

De tuin is prachtig geworden levering was top verzorgt wat een aardige chaufeur heeft het top gelost dikke pluim voor jonk almere!!

Shyam
2.0

Wederom ben ik zeer teleurgesteld in de service die u levert. Na vorige week een onvolledige levering gedaan te hebben, heeft de levering vandaag (is nu 8 uur in de avond) helemaal niet plaatsgevonden. Dit ondanks mij op drie verschillende momenten (9.00, 14.00 en 16.00 uur) telefonisch is medegedeeld dat de bestelling onderweg was en, de laatste keer mij verzekerd was dat de levering voor 6 uur zou plaatsvinden. En er is ook geen moeite genomen om mij te informeren dat er geen levering meer plaatsvindt. U heeft uw leveringsvoorwaarde, maar dit is wel tot het uiterste gaan binnen die voorwaarden! De stratenmaker moet weer afgebeld worden. Inmiddels lopen de kosten door uw ondergemiddelde service flink op. Een zeer ontevreden klant!

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Shyam,

Onze excuses voor het ongemak. Een stukje miscommunicatie van beide kanten. U zou ons laten weten wanneer u de laatste pallet met tegels nageleverd had willen hebben. Dit hebben we nooit van u vernomen. Tijdens uw telefoontje naar ons toe vrijdag waren alle bestellingen onderweg. Onze medewerker die u te woord heeft gestaan zei dat alles onderweg was en dat uw bestelling daar dan dus ook bij zou moeten zitten. Wat hij niet wist, is dat uw bestelling op afroep stond zoals afgesproken, en dus helemaal niet ingepland stond voor vrijdag.

Zaterdag ochtend hebben we deze miscommunicatie met elkaar geconstateerd en zijn we direct over gegaan tot levering van de pallet tegels. Wij betreuren de miscommunicatie en hopen dat u, ondanks de negatieve review vrijdag avond, vandaag toch nog tevreden bent met de geboden oplossing. Succes met uw nieuwe terras!

Groetjes Jonk Almere.

 
Erwin
2.0

Beste harde werkers van Jonk, Ik heb respect voor de mensen die dit werk doen in weer en wind en met mooi weer, maar is het nou echt noodzakelijk om op 1e Pinksterdag in de ochtend om acht uur te beginnen met werkzaamheden in een achtertuin aan de Jan Palachstraat in Haarlem? Eerst met veel kabaal met de bestelauto het plein op, spullen lossen en dan vervolgens met een motorslijper de tegels doorslijpen met veel kabaal. Ik snap niet dat jullie (medewerkers) dit doen op zondag en ook nog 1e pinksterdag. Graag zie ik uw reactie tegemoet wat u hier nou van vindt en of dit de normale werkwijze is???

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Erwin,

Dat is inderdaad niet de normale werkwijze. De medewerker is hier inmiddels op aangesproken. Hartelijk dank voor de melding en excuses voor het ongemak.
Manon
5.0

Met plattegrond en alle afmetingen van de nieuwe tuin in de winkel geweest. Op advies van medewerker meer m2 stenen besteld dan we zelf hadden berekend. Nu dus een aantal m2 tegels over twv 80 euro maar men weigert het terug te nemen. Slechte klantenservice.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Manon, hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. We hebben u in de winkel geadviseerd en een we hebben een berekening voor u gemaakt. De berekening die is gemaakt op basis van de tekening klopt, naar ons inziens, exact. Het totale oppervlakte is 44,43 m2 op de tekening. Met snijverlies aan de kant van de schuur komen wij precies op de geleverde 46 m2 tegels uit. Dat u dus 4 m2 tegels over heeft wijst er op dat de maten op de tekening niet kloppen.

Wij nemen geen tegels terug, simpelweg om de reden dat onze tegels worden gemaakt op basis van natuurlijke grondstoffen. Neem bijvoorbeeld zand, een grondstof die gebruikt wordt bij het maken van de tegels. Stel, tussen zending 1 en zending 2 is het zand iets donkerder, dan wordt automatisch het product donkerder. Tussen elke batch tegels kan dus een tintverschil zitten. Stel, wij zouden de teruggenomen tegels bij een nieuwe zending doen, dan ontstaat er onherroepelijk kleurverschil.