Vragen? Neem CONTACT met ons op.
menu
  • Je winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen

Veelgestelde vragen

Hieronder bevinden zich de onderwerpen waar wij de meestgestelde vragen in hebben onderverdeeld. Klik op een onderwerp naar keuze om de meestgestelde vragen te bekijken.
« terug naar overzicht

Hoe kan ik bij Sierbestrating Jonk bestellen?
Je kunt bij ons op 4 verschillende manieren bestellen:
  • Via onze website: www.jonksierbestrating.nl
  • Via email:
    almere@jonksierbestrating.nl voor bestellingen via ons filiaal Almere.
    info@jonksierbestrating.nl voor bestellingen via ons filiaal Edam.
    schagen@jonksierbestrating.nl voor bestellingen via ons filiaal Schagen.
    zwanenburg@jonksierbestrating.nl voor bestellingen via ons filiaal Zwanenburg.
  • Telefonisch:
    036-5375563 voor bestellingen via ons filiaal Almere.
    0299-372499 voor bestellingen via ons filiaal Edam.
    0224-296222 voor bestellingen via ons filiaal Schagen.
    023-5581212 voor bestellingen via ons filiaal Zwanenburg.
  • Je brengt een bezoek aan een onze vestigingen om je bestelling in de winkel te plaatsen
Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
Bij Sierbestrating Jonk kun je materialen per stuk bestellen tenzij anders vermeld.
Kan ik na het plaatsen mijn bestelling nog wijzigen?
Ja dat kan, tot 24 uur voor levering. Eventuele meer- of minderkosten worden bij aflevering verrekend.
Tot wanneer kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Je kunt je bestelling tot 24 uur voor levering nog aanpassen. Op de dag van levering is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen  omdat deze dan al verpakt, afgestapeld en/of geladen is.
Ik heb te weinig besteld, wat nu?
Wanneer je dit voor de levering constateert neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Eventuele meer- of minderkosten worden dan bij aflevering verrekend.

Mocht je na levering constateren dat je te weinig heeft besteld, dan kun je opnieuw een bestelling plaatsen en deze afhalen (mits voorradig) bij een van onze vestigingen of thuis laten bezorgen. In het laatste geval worden er wel transportkosten berekend.
Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?
Dit kan kosteloos tot 24 uur voor levering, tenzij je een bestelling plaatst met artikelen die niet tot ons standaard assortiment horen.
Op welke termijn kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling tot 24 uur voor de afgesproken leverdatum kosteloos annuleren, tenzij je een bestelling hebt geplaatst met artikelen die niet tot ons standaard voorraad assortiment behoren.
Ik wil mijn bestelling annuleren, maar ik heb al betaald. Krijg ik mijn geld gewoon terug?
Wanneer je de bestelling annuleert zal Sierbestrating Jonk het reeds door jou betaalde bedrag terugstorten. Let er op dat je je bestelling minimaal 24 uur voor de afgesproken leverdatum annuleert. Op de dag van aflevering kunt je de bestelling niet meer annuleren. Let op! Als je een bestelling hebt geplaatst met artikelen die niet tot ons standaard assortiment horen, dan kan de order niet geannuleerd worden.
Krijg ik bij een bestelling een legpatroon geleverd?
Op aanvraag kunnen we een legpatroon mee leveren. Wij leveren echter geen legpatroon bij een wildverband. Een wildverband legpatroon is namelijk altijd gebasseerd op een bepaald vlak, meestal van 9 m2 (300x300 cm). Dit zou inhouden dat je na deze 3 meter een lijn van 3 meter krijgt. Een andere reden is dat een legpatroon vaak een andere verhouding heeft kwa formaten. Je komt dan tijdens het leggen nooit uit met de geleverde formaten. Het mooiste wildverband creeër je door de lijnen zoveel mogelijk te onderbreken. Stapel alle formaten gelijkmatig af en je komt altijd uit en je hebt dan altijd het mooiste verband.
Kan ik een proefmonster ophalen of opgestuurd krijgen?
Proefmonsters kunnen tegen borg afgehaald worden. Wij sturen geen proefmonsters op.
Hoeveel moet ik extra bestellen voor breuk en knip- of snijverlies?
Dit is afhankelijk van het formaat steen en het legpatroon. Gemiddeld kun je uitgaan van circa 2 m2 extra over het totaal oppervlak. Siertegels kunnen niet retour, dus bijhalen is vaak makkelijker dan overhouden.
Ik wil een product nabestellen, maar deze is niet meer leverbaar, wat nu?
Dit is helaas niet te voorkomen. Door veranderingen op de markt verdwijnen er regelmatig producten uit de collectie. Soms kan het dus voorkomen dat als je een product wilt na bestellen, dat deze niet meer leverbaar is. Tevens zijn outletproducten en aanbiedingen vaak partij aanbiedingen, als deze partij op is is deze vaak niet meer na te bestellen.