Vragen? Neem CONTACT met ons op.
  • Uitgebreid aanbod
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering
  • Alles onder 1 dak
  • 32 jaar marktleider
menu
  • Je winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen

Reviews

Deel je ervaringen met bezoekers van onze website. Hierdoor help je ons met verbeteren van ons assortiment en onze service én je helpt onze andere klanten met het maken van hun keuze. Wij maken gebruik van een 5 sterrensysteem.
Anti-spam
Typ bovenstaande code over.


Wilco
1.0

Goedemiddag, Als eerste een mooie overkapping gekocht op locatie Zwanenburg en zelf in elkaar gezet. Vanwege tevreden terug voor Zweeds rabat zwart, 3 enkelzijdige zijwanden en 1 dubbelzijdige. Gezien ik met de auto was en besprak met personeel past dit in mijn auto en ingeladen (bespaart weer een rit voor hun, gezien meer als 750 euro). Echter bij binnenkomst op kantoor om af te rekenen en de schroeven (bevestigingsmateriaal incl volgens website) op te halen, zette desbetreffende medewerker de schroeven op de factuur. Ik hierop aangaf dat op de site stond inclusief bevestigingsmateriaal. Hierop de medewerker niet vriendelijk reageerde en aangaf dat staat er bij mij niet op. Ik liet het zien en hierop werd geantwoord \"daar kan ik niks aan doen bij mij niet bekend\". Om verhaal wat korter te maken. Medewerker heeft meerdere malen met zijn leidinggevende gebeld en deze ging niet akkoord en wilde 5 % korting geven (schroeven aanzienlijk duurder). Ik duidelijk aangaf als medewerker gewoon oprecht had gezegd door dure kosten horen deze er niet meer bij maar staan nog op de website en we kunnen kosten delen ik hiermee akkoord ging. Dit wilde ze niet waarop ik toen aangaf haal mijn auto maar leeg. Ik bespaar jullie ook een levering (vrachtwagen en personeel kosten) en dan houdt het op. Medewerker heeft nog eenmaal gebeld met leidinggevende en gooide toe letterlijk de schroeven op de toonbank. Ik gaf aan dat dit niet erg klantvriendelijk is en jammer. Ik ben erg tevreden over het materiaal want ik kom terug, maar zo je klanten behandelen levert slechte reclame op. Na 5 min was het ook va de website gehaald. Ik vind het naar om dit te moeten melden, maar had graag terug gekomen voor meer, maar zo kan je niet met klanten omgaan. Met vriendelijke groet, Wilco

Marjon
10

We kregen paar dagen van te voren belletje , en ze waren er op afgesproken tijdstip , ze hebben hard gewerkt en het ziet er super mooi uit, we zijn erg tevreden en voor ons kan de zomer komen ! Bedankt voor de goeie service .

Nadine
8.0

Prima service alleen geen mail ontvangen hoe laat jullie kwamen, stonden om half 8 voor de deur

m. runderkamp
7.0

De heren die de straat hebben gemaakt hebben heel goed meegedacht. het is aan hun te danken dat we zon mooi terras hebben. Er is bij de opname niet goed gekeken hoe men dit zou moeten leggen. Maar gelukkig dachten de leggers goed mee. Wat we minder tevreden over zijn zijn de tegels zelf. In de showroom waren de tegels veel lichter van kleur. Dat is jammer. Maar op zich tevreden.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Heer Runderkamp,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Zoals reeds gecommuniceerd per mail zijn de geplaatste tegels één op één hetzelfde als in de showroom.

Veel tuinplezier toegewenst. Hartelijk groet,

Het team van Sierbestrating Jonk
John en Renata van Langen
10

Mooie grote showroom in Edam, vriendelijke verkoper. Levering goed voor elkaar. Terras is prachtig geworden, erg tevreden over de stratenmakers. Goede communicatie. We bevelen Jonk zeker aan!

Ingrid Jones
10

Zeer tevreden en goede klantvriendelijkheid.

Decades
7.0

Ik heb al eerder dit bericht naar Jonk gestuurd maar geen reactie gehad. Jonk heeft n.l. onlangs een hardhouten scherm met rozenrekken geplaatst. Het was die dag rotweer dus kregen de mannen een goeie tip de gedane werkzaamheden. Toen ik de volgende morgen het scherm nakeek bleek dat deze werkzaamheden niet naar mijn tevredenheid waren gedaan. Na telefonisch contact zou contact worden opgenomen, ik zou zeker nog wat horen. Dat was dus deze link die ik ook invulde en waar ik mijn kritiek in kenbaar maakte. Maar het bleef stil, vandaar dan maar nogmaals mijn verhaal, het vorige zal wel niet aangekomen zijn. In afwachting Ton Decades Marsstraat 27 1131NE.

Jonk Sierbestrating antwoordde met: Beste Ton,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw mail is nooit bij ons binnen gekomen. Na het zien van de review hebben wij gelijk gehandeld en is uw reclamaties dezelfde dag verholpen.

Veel tuinplezier toegewenst. Hartelijke groet,

Het team van Sierbestrating Jonk.
Stefan
10

Bestelling online gemaakt en betaald. Volgende ochtend werd ik gebeld dat ik vermoedelijk het verkeerde zand had besteld en na overleg qua tegels een andere tegel beter zou zijn voor dezelfde prijs. Keurig op tijd geleverd en teveel betaalde direct teruggestort op rekening. Perfecte service, zeer tevreden en zou Jonk aan iedereen aanbevelen…

Wim Van Veenendaal
10

Super vriendelijk personeel klantvriendelijk die met je meedenkt. Kwaliteit is top en levering volgens afspraak op de afgesproken plek.

Oltenhof
8.0

Snelle levering en vriendelijke chauffeur,

dennis
8.0

Snelle levering van zand en stapelblokken. Fijn dat aan de voorkant telefonisch afgestemd wordt over afzetlocatie en dag van aflevering. Dat wordt zeer gewaardeerd!

M.van Hevelingen
8.0

Met Niels en Robin was het goed communiceren en niets was te veel . Kees en Bas deden hun werk . Met het eind resultaat zijn we erg tevreden.